اکستنشن مو اصفهان

انواع مختلفی از اکستنشن مو اصفهان وجود دارد که در سالن زیبایی فروز اسلامی انجام می گیرد که چند نمونه از اصلی ترین ها را تو ضیح میدهیم.

اکستنشن  مو واقعی انسان در برابر موهای مصنوعی مو

قبل از اینکه انواع مختلفی از روشهای استفاده اکستنشن مو  را توضیح دهیم، اولین چیزی که باید در مورد اکستنشن بدانید این است جنس آن است که ممکن است از موهای واقعی انسان و گاهی اوقات مصنوعی یا ابریشم باشد. پس ، تفاوت بین این دو چیست؟

چگونه اکستنشن مو ساخته می شوند

اکستنشن موی طبیعی انسان دقیقاً همان  تارهای موی طبیعی است که از فردی که مو های بلند و  سالم و رنگ نخورده دارد و می خواهد آن ها را کوتاه کند خریداری می شود.و تقریباً بدون آسیب است و تضمین می کند که تارهای مو در طول عمرشان صاف و ابریشمی باقی بمانند.

از طرف دیگر ، موهای مصنوعی ، از الیاف مصنوعی و ترکیبی مختلف ساخته شده و موی انسان نیستند. این الیاف معمولاً الیاف پلاستیکی بسیار ریز هستند که مانند موی واقعی انسان ساخته می شوند.

هر دو اکستنشن واقعی و مصنوعی در سبک ها ، رنگ ها و اشکال مختلف کاربرد  دارند. کیفیت الیاف مصنوعی می تواند متفاوت باشد ، اما آنها معمولاً  با موهای انسان  تفاوت زیادی دارند .

تفاوت اکستنشن موی طبیعی با مصنوعی

اکستنشن موهای انسان دقیقاً مانند موهای طبیعی شما قابلیت این را دارد که استایل آن را تغییر دهید. می توانید صاف کنید ، مجعد کنید ، خشک کنید ، رنگ دهید و محصولات مو را بکار ببرید. با موهای مصنوعی ، نمی توانید موها را رنگ کنید ، زیرا بیشتر رنگها حاوی آمونیاک یا سفید کننده هستند که باعث از بین رفتن موهای مصنوعی می شود. علاوه بر این ، شما نمی توانید موهای مصنوعی را به همان روش موهای همیشگی خود حالت دهید زیرا گرما می تواند به آنها آسیب برساند ، بنابراین فرهای حرارتی ، صاف کننده ها و خشک کنده ها را نباید روی این مو ها به کار برد زیرا موها را ذوب می کند یا به شدت آسیب می رساند. عوامل دیگری مانند آفتاب ، اصطکاک  و خشک بودن زیاد نیز می توانند به موی مصنوعی صدمه بزنند.

 

کیفیت و ماندگاری موهای شما چه مدت طول می کشد؟

موی مصنوعی ارزان تر از موهای واقعی است ، و به همین دلیل کاربرد زیادی دارند. از آنجا که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند ، به اندازه موهای انسان دوام نمی آورند ، زیرا به راحتی می توانند از عوامل ذکر شده در بالا (خورشید ، گرما و غیره) آسیب ببینند. در حالی که موهای انسان اگر به خوبی از آنها مراقبت شود می تواند تا یک سال ادامه یابد. اکستنشن موهای طبیعی انسان به طور متوسط ​​حدود یک سال دوام می آورد.

به طور خلاصه ، موهای انسان دقیقاً مانند موهای شما قابلیت انعطاف دارند است و طبیعی تر به نظر می رسد و با آن احساس  بهتری می کنید. این به راحتی با موهای شما در می آمیزند و خیلی بیشتر از موهای مصنوعی دوام می آورد. اگرچه موی مصنوعی ارزان تر از موهای واقعی هستند ، اما موهای مصنوعی طبیعی به نظر نمی رسند ، با ابزارهای گرمایشی آسیب میبینند موهای واقعی دوام ندارند.

از جنس اکستنشن که بگذریم به سراغ طریقه اتصال اکستنشن مو می رسیم.

 

اکستنشن مو اصفهان

اکستنشن مو اصفهان

1.کلیپس های نگه دارنده مو

گیره های کوچک یا کلیپس هایی هستند که انتهای رشته های مو را به انتهای موی شما نزدیک ریشه متصل می شود ، که در پایه با پارچه یا سیلیکون متصل می شوند. کلیپس ها به این پایه وصل شده اند و تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که کلیپس ها را به موهای طبیعی خود متصل کنید که این گیره ها هر زمان که بخواهید به راحتی باز یا بسته می شوند.

کاشت مو با استفاده از کلیپس ها موقتی تر از برخی اکستنشن هستند زیرا می توانید به سرعت آنها را جدا کرده و هر زمان که بخواهید مجدداً آنها را  قرار دهید. بر خلاف برخی دیگر از روش های اکستنشن مو  ، کلیپس ها معمولاً 5 تا 15 دقیقه طول می کشد تا در خانه گذاشته شوند. در این روش به دلیل کمبود مواد شیمیایی ، گرما ، فشار و سایر روشهای اتصال مو، کمترین آسیب را به شما وارد می کند – آنها به راحتی به موهای شما متصل شده ، بنابراین صدمه ای به موهای طبیعی شما وارد نمی شود. این یکی از دلایل بسیاری است که این روش  از محبوب ترین انواع اکستنشن  مو است.

چقدر دوام می آورند؟

بار دیگر ، این بستگی به این دارد که چقدر از آنها مراقبت کنید ، از چه محصولاتی استفاده می کنید و چند بار آنها را می گذارید. با مراقبت مناسب و با گذاشتن مرتب آنها ، از 3 – 6 ماه تا یک سال و حتی گاهی حتی طولانی تر ماندگار می شوند.

 

  1. اکستنشن چسب کراتین چیست؟

طریقه اتصال با کش است.. به طور معمول آرایشگاه چسب مخصوصی را روی شاخه موی مصنوعی و طبیعی به صورت هماهنگ می گذارد و آنها را با یک وسیله گرم شده که چسب را گرم می کند ، به هم متصل می کند.. این روند معمولاً تقریباً 40 دقیقه – 1 ساعت طول می کشد و اگر رشته های مو در شرایط خوبی باشند ، می توانند دوباره از آن استفاده کنند.

با استفاده از این روش ، باید هنگام استفاده از نرم کننده ها یا محصولات مو بسیار مراقب باشید زیرا این امر می تواند باعث شود که چسب کنده شود. این یک مسئله بسیار شایع در مورد نوارهای مو است ، روشی که موها به سادگی از بین می روند. به همین دلیل ، آرایشگاه ها معمولاً توصیه می کنند از شامپوی مخصوص یا نرم کننده و محصولاتی که مو را خشک نگه میدارند. شما می توانید به هر شکلی که می خواهید آنها را حالت دهید زیرا آنها با موی انسان ساخته شده اند ، اما باید مراقب ریشه بیشتر باشید که چسب یا نوار در آن قرار دارد.

چقدر دوام می آورند؟

نوارها نیمه ماندگار تلقی می شوند. به طور معمول ، آنها 4 تا 8 هفته قبل از نیاز به حذف و استفاده مجدد از آنها دوام می آورند. با این وجود ، دقیقاً مانند هر موی دیگر ، بستگی به میزان مراقبت از آنها و رشد سریع موهای شما دارد.

  1. دوخت مو / بافت دوخت

قسمتی از موهای طبیعی کاملا در قسمت پوست سر بافته می شوند و سپس با استفاده از یک سوزن و نخ برای دوختن رشته هایی از مو به موی بافته شده د رناحیه سر استفاده می شود. به دلیل نحوه استفاده از موهای بافته شده بیشتر برای افرادی که موهای ضخیم دارند استفاده می شود. به طور کلی ، کاربرد بافت یک فرایند بسیار طولانی است معمولاً چندین ساعت.

این روش توسط یک آرایشگر باتجربه اعمال می شود ، زیرا این یک کاربرد بسیار فنی و دشوار است که باید توسط یک متخصص حرفه ای دوخته شود.. این نوع کاشت مو محبوب ترین است زیرا ماندگارترین و یکدست ترین آن است ، زیرا مو به معنای واقعی کلمه به موهای خودتان دوخته می شود و نمی تواند از بین برود.

اگر شما یک بافت دارید ، حداقل باید هفته ای یک بار پوست سر ، آرنج و لبه های مو را مرطوب کنید و از استفاده از محصولات شستشوی عمیق اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از توصیه های رایج برای افرادی که از این روش استفاده کرده اند ، شستن موها با یک محصول پروتئینی مخصوص است تا آسیب ها و ضعیف شدن موها به حداقل برسد.

چقدر دوام می آورند؟

توصیه می شود که هر 6 تا 8 هفته بافت را جدا کنید ، به خصوص اگر سعی در رشد موهای خود دارید. حداکثر مدت زمانی که باید در موهای خود بافت کاملی داشته باشید 4 ماه است زیرا این امر بر رشد طبیعی مو تأثیر می گذارد.

اگر تصمیم به اکستنشن مو دارید ما به شما سالن زیبایی فروز اسلامی بهترین اکستنشن مو اصفهان را معرفی میکنیم.