لیفت و لمینت و اکستنشن مژه

معمولا اکثر خانم ها برای رسیدن به مژه های زیبا و حالت  دار راه های مختلفی را امتحان میکنند.لیفت و لمینت و اکستنشن مژه از جدیدترین و محبوب ترین روش هاست.

شاید به تازگی اصطلاح لیفت و لمینیت مژه را در صفحات مجازی یا سالن های زیبایی شنیده باشید.داشتن مژه هایی همیشه آرایش شده و زیبا آرزوی بیشتر خانم هاست به همین دلیل این روش از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ممکن است شما هم تجربه استفاده از فرمژه برای حالت دادن و فر کردن مژه هایتان راداشته باشید در ابندای کار ممکن است وسیله ای کار آمد و نتیجه بخش باشد اما به مرور زمان باعث شکننده شدن مژه ها و از بین رفتن فرم اولیه آن ها میشود.

لیفت مژه متدی فوق العاده برای فر کردن و حالت دادن به مژه هاست که با موادی بر پایه کراتین و بدون استفاده از مواد مضر شیمیایی توسط هنرمند متخصص انجام میگیرد.

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که لمینیت و لیفت مژه ممکن است چه تفاوت هایی داشته باشند؟

لیفت و لمینت و اکستنشن مژه

لیفت و لمینت و اکستنشن مژه

در روش لمینیت مژه ها همانند روش لیفت با کراتینه تقویت و ویتامینه شده سپس برای جلوه بیشتر رنگ میشوند همچنین مواد مصرفی در این دو روش نیز متفاوت است.

از تفاوت های این دو روش که بگذریم اثر درمانی آن ها را نمیتوان نادیده گرفت پرپشت شدن مژه ها و تقویت آن ها بعد از مدتیبه خوبی قابل مشاهده است.

ماندگاری لیفت و لمینیت مژه در هر فرد بر اساس مراقبت های بعد از انجام آن متفاوت است اما به طور متوسط بین شش تا هشتهفته دوام خود را حفظ میکند.

توجه به نکاتی قبل از انجام لیفت و یا لمینیت مژه ضروری است:

1.همانطور که گفته شد در هر دو روش فوق از مواد مضر شیمیایی استفاده نمیشود اما انتخاب فردی دارای تخصص هایلازم در این زمینه امری مهم است تا با رعایت بهداشت باعث بروز عفونت چشم و یا گل مژه نشود.

2.قبل از انجام لیفت و یا لمینیت سطح پلک خود را از آرایش پاک کنید.

3.در صورت داشتن آلرژی به مواد خاص از هنرمند متخصص خود مشاوره دریافت کنید.

قطعا تفاوت های عمده ای میان لیفت و لمینیت مژه با روش اکستنشن مژه وجود دارد با اینحال ممکن است عده ای از افراد از این تفاوت ها اطلاعی نداشته باشند:

لیفت و لمینت و اکستنشن مژه

لیفت و لمینت و اکستنشن مژه

اولین تفاوت لیفت و لمینت مژه و اکستنشن مژه همانطور که گفته شد لیفت و لمینیت مژه بین شش تا هشت هفته ماندگاری دارد در حالی که دوام اکستنشن مژه بسیار کمتر و حدودابین دو تا سه هفته است.

نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت بوده، مواد به کار رفته در لیفت و لمینیت فاقد مواد مضر شیمیایی است و در نتیجه آلرژی به دنبالندارد اما مواد مصرفی در روش اکستنشن و چسب مورد استفاده در این روش، بر روی مژه ها معمولا از مواد شیمیایی بوده و در صورتی که پیش متخصص با تجربه  انجام نشود ممکناست در بعضی از افراد ایجاد حساسیت کند.

تقویت مژه ها در روش لیفت و لیمنیت مزیتی است که نمیتوان آن را نادیده گرفت، روش اکستنشن باعث تقویت مژه نمی شود ولی تا یک ماه شما دارای مژگانی زیبا و بلند می باشید که می توان بعد از یکماه اکستنشن مژه را ترمیم کرد.

در پابان میتوان گفت که هر سه روش فوق باعث زیبایی دو چندان چشم ها شده و آرزوی افراد برای داشتن مژه هایی زیبا و خوشحالت را برآورده میکند.